- Algemene vragen
- 1. In welke landen kunnen bestellingen worden geleverd?
Lavender Moon levert voorlopig enkel in België en Nederland.
- 2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten binnen België bedragen 5 euro voor levering aan huis, en 3 euro voor levering in een postpunt.
Vanaf een bestelbedrag van 50 euro is de verzending gratis.Levering in Nederland gebeurt aan 7 euro, tenzij voor een bestelbedrag vanaf 80 euro; dan is de verzending gratis.
- 3. Op welke manieren kan ik betalen?
Lavender Moon aanvaardt volgende betaalmiddelen:
- Bancontact/Mister Cash
- Visa/Mastercard
- Overschrijving
- Belfius Direct Net
- iDEAL
- 4. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
We trachten je bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. De snelheid hangt af van de levermethode:
- Kies je voor levering aan huis in België via koerierdienst, dan heb je doorgaans binnen de twee werkdagen je bestelling in huis. In Nederland kan daar in bepaalde gevallen nog een dag extra bijkomen, al zien we in de praktijk dat dat quasi even snel loopt als in België.
- Wens je de bestelling af te halen in Leuven, dan leggen we zo snel mogelijk een moment vast via e-mail of telefoon.
- 5. Kan ik een yogamat uitproberen?
Een mat is iets heel persoonlijks en dus wil je graag dat die bij jouw noden en wensen past. Daarom kan je onze matten uitproberen in de shala van Luna Yoga in Leuven. Ben je geïnteresseerd om een van onze topmatten zelf te testen, neem dan contact op en we regelen een afspraak.
- 6. Waar kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Als je kiest voor afhalen in Leuven, dan nemen we snel na bestelling via telefoon (of e-mail) contact op om een concrete afspraak voor afhaling te maken.
- 7. Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Als je niet tevreden bent met (een deel van) je bestelling, dan mag je die binnen de 14 dagen naar ons terugsturen.
Dat kan je zelf regelen via ons retourportaal.
In geval van twijfel kan je ons zeker ook een seintje geven. Als er wat wat mis is met de producten, de verpakking is beschadigd of als blijkt dat de geleverde producten niet aan de verwachtingen voldoen, zoeken we uiteraard graag een gepaste oplossing.
- 8. Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
We doen ons uiterste best om elke bestelling zorgvuldig te verpakken, zodat het pakje in optimale staat toekomt. Daarvoor wordt doorgaans gewerkt met gerecycleerde verpakkingen om geen onnodig afval te creëren.
Vanaf het moment dat we het pakje aan de transportfirma overhandigen, is het verdere verloop uit onze handen. Moest een pakje (of een van de producten) toch beschadigd zijn, bezorg ons dan zeker een foto, zodat we een gepaste oplossing kunnen zoeken.